One Mile Beer Run
Hvad: Løb en mile (1609 meter) og drik 4 øl.
Spisning foregår i Bjerringbro Tennisklubs lokaler.
Hvornår: 23. maj 2026 kl. 17.30 - mød op 10 minutter før.
Hvorledes: Drik 1 øl, løb 400 meter, drik endnu en øl, løb 400 meter osv.
Hvorfor: Fordi det er skide hyggeligt og sjovt.
Efter løbet griller vi og spiser sammen. Og senere går vi måske på bodegaen....
Parkering: Ved Bjerringbro Idræts- og Kulturcenter. Vester Ringvej 7, 8850 Bjerringbro.
MAN MÅ IKKE KØRE HJEM, HVERKEN PÅ CYKEL ELLER I BIL
Det bliver en fest.
Dette løb er åbent for alle, så tag gerne din ven, far, mor, søn/datter (over 18 år), nabo, kollega eller andre du kender, med.
Medbring selv 4 øl til løbet (Så er du sikker på, at du drikker øl, du kan lide) og drikkevarer til resten af dagen/aftenen.
ØL TIL LØBET:
4 stk., minimum 4,6% alkohol, minimum 33 cl!
Vi starter samlet.
På signal drikker man en øl (dåse).
Man skal tømme dåserne helt og holde dem over hovedet, inden man løber næste runde.
Så løber man en runde og drikker den næste osv.
Første mand/kvinde i mål vinder.
Det indskærpes, at man IKKE må køre efter løbet, hverken på cykel, på scooter eller i bil!!
Dette SKAL respekteres.
Pris:
Hvis du kun vil løbe koster det 25,- pr. person
Hvis du spiser med koster det 75,-
Spisning: Byg-selv burgere The American Way med coleslaw og 1 pølse med brød eller hotwings
Planen er at vi køber et par håndfulde Budweiser (hvis kan skaffe dem), som man kan købe (for stemningens skyld).
Derudover griller vi pølser og laver byg-selv burgere.
- Regler:
Øl: KUN dåseøl. Minimum 4,6 alkohol. Minimum 33 cl
Drik en øl, løb en runde, drik en øl osv.
Spisning foregår i Bjerringbro Tennisklubs lokaler.
Hvornår: 23. maj 2026 kl. 17.30 - mød op 10 minutter før.
Hvorledes: Drik 1 øl, løb 400 meter, drik endnu en øl, løb 400 meter osv.
Hvorfor: Fordi det er skide hyggeligt og sjovt.
Efter løbet griller vi og spiser sammen. Og senere går vi måske på bodegaen....
Parkering: Ved Bjerringbro Idræts- og Kulturcenter. Vester Ringvej 7, 8850 Bjerringbro.
MAN MÅ IKKE KØRE HJEM, HVERKEN PÅ CYKEL ELLER I BIL
Det bliver en fest.
Dette løb er åbent for alle, så tag gerne din ven, far, mor, søn/datter (over 18 år), nabo, kollega eller andre du kender, med.
Medbring selv 4 øl til løbet (Så er du sikker på, at du drikker øl, du kan lide) og drikkevarer til resten af dagen/aftenen.
ØL TIL LØBET:
4 stk., minimum 4,6% alkohol, minimum 33 cl!
Vi starter samlet.
På signal drikker man en øl (dåse).
Man skal tømme dåserne helt og holde dem over hovedet, inden man løber næste runde.
Så løber man en runde og drikker den næste osv.
Første mand/kvinde i mål vinder.
Det indskærpes, at man IKKE må køre efter løbet, hverken på cykel, på scooter eller i bil!!
Dette SKAL respekteres.
Pris:
Hvis du kun vil løbe koster det 25,- pr. person
Hvis du spiser med koster det 75,-
Spisning: Byg-selv burgere The American Way med coleslaw og 1 pølse med brød eller hotwings
Planen er at vi køber et par håndfulde Budweiser (hvis kan skaffe dem), som man kan købe (for stemningens skyld).
Derudover griller vi pølser og laver byg-selv burgere.